Τρίτη 30 Ιουλίου 2019

Dino party - Πάρτι δεινόσαυροι


Ο ταρζανάκος μας έκλεισε τα 4 και για να το γιορτάσει μας ζήτησε ένα δεινοσαυρο-πάρτι (για άλλη μια φορά, ο T-rex είναι κόλλημα!). Γιατί να του το αρνηθούμε; Να λοιπόν τι ετοιμάσαμε για το πάρτι του.

παρτι δεινοσαυροι


Δεινοσαυρο-προσκλήσεις

Για μένα είναι πραγματικά χαρά να ετοιμάζω προσκλήσεις (από μικρή το είχα αυτό). Αφού καταλήξαμε στην ημερομηνία και την ώρα, στον τόπο διεξαγωγής και φυσικά στο θέμα, έπιασα δουλειά. Κατέβασα διάφορες εικόνες με δεινόσαυρους που βρήκα στο pinterest, κατέληξα ποιους θα χρησιμοποιήσω και τους απομόνωσα σε ξεχωριστές φωτογραφίες, τον καθένα μόνο του, με το edit&create που μου δίνει η εφαρμογή προβολής φωτογραφιών των windows (τόσο απλά). Μετά χρησιμοποίησα το canva.com και σχεδίασα την πρόσκληση, όπως μου άρεσε. Έγραψα και το κείμενο και... έτοιμες οι προσκλήσεις για το dino-party μας! Τις εκτύπωσα σε γυαλιστερό χαρτί (όπως αυτά που φτιάχνουν τα φυλλάδια) για πιο ωραίο αποτέλεσμα.

παρτι δεινοσαυροι προσκλησεις


Dino-photobooth

Αυτό το πάρτι ήταν η ευκαιρία μου να φτιάξω και εγώ photobooth. Εδώ και χρόνια το βλέπω σε διάφορα blogs, στο pinterest, αλλά έχω φωτογραφηθεί κιόλας σε αυτά στα πάρτι της φίλης μου της Τριανταφυλλένιας (που είναι ένα Κορίτσι Mάλαμα). Τα ζήλευα πολύ και περίμενα το σωστό timing για να φτιάξω και γω... και να που ήρθε.

Ως πρωτάρα έφτιαξα κάτι πολύ απλό. Σχεδίασα πάνω σε ένα μεγάλο χαρτόκουτο τηλεόρασης ένα πλαίσιο με 15 εκ. πάχος κορνίζας και έκοψα το εσωτερικό με κοπίδι. Μετά χρησιμοποίησα τις εικόνες των δεινοσαύρων που βρήκα στο pinterest (μαζί με εικόνες από κόκκαλα, πατημασιές και αυγοφωλιές), τις έβαλα όλες σε ένα word (όσες φορές ήθελα την καθεμιά), τις μεγέθυνα όσο ήθελα, τις εκτύπωσα σε γυαλιστερό χαρτί (όπως και τις προσκλήσεις) και τις έκοψα (αυτό πήρε περισσότερο χρόνο γιατί είμαι λίγο τελειομανής με τα κοψίματα). 


sxedia deinosaurou dino shapes

Μετά σχεδίασα σε χαρτόνι το όνομα του ταρζανάκου μου και την ηλικία και το έκοψα και αυτό γράμμα-γράμμα. Για πατρόν χρησιμοποίησα το wordart του word προσαρμοσμένο στο μέγεθος που ήθελα με τη βοήθεια του χάρακα που έχει το word. Απλά πράγματα γιατί και γω δεν είμαι γνώστης! 

Αφού τα έκοψα όλα, πήρα πλαίσιο, δεινόσαυρους, κόκκαλα, πατημασιές, αυγουλάκια, γράμματα και αριθμούς και δημιούργησα! Τα τοποθέτησα σε διάφορα σημεία πάνω στο πλαίσιο μέχρι να καταλήξω πως μου αρέσει και τα κόλλησα με κολλητική ταινία από την πίσω πλευρά για να μη φαίνεται. 


παρτι δεινοσαυροι photobooth

Τελικά δεν τα χρησιμοποίησα όλα γιατί παραήταν πολλά. Η αρχική μου σκέψη ήταν να χρησιμοποιήσω και χαρτί γκοφρέ σε διάφορα χρώματα, όμως μου φάνηκε πολύ φορτωμένο, γιατί και οι δεινόσαυροι ήταν πολλοί και πολύχρωμοι. Εξάλλου το φυσικό χρώμα του χαρτονιού ταίριαζε και με το θέμα μας, αφού θύμιζε χώμα. Το αποτέλεσμα ήταν πολύ ωραίο και ο ταρζανάκος μου ενθουσιάστηκε! Όμως και οι καλεσμένοι μας φάνηκαν να το χαίρονται πολύ!


παρτι δεινοσαυροι photobooth


Δεινοσαυροτούρτα χάρτινη

Αυτή η τούρτα δεν έγινε ακριβώς για το πάρτι, αλλά για την προέκτασή του, για το σχολείο. Η ιδέα ήταν να κόψουμε μια τούρτα στο σχολείο για να είναι εκεί όλα τα παιδιά. Όμως στον παιδικό σταθμό του ταρζανάκου μου δεν επιτρέπονται οι τούρτες και τα κεράσματα, παρά μόνο αν τα δίνεις για το σπίτι με σκοπό να ελέγχονται από τους γονείς. Έτσι λοιπόν σβήνουν κεράκια σε μια χάρτινη τούρτα που έχουν για αυτόν τον σκοπό. Επειδή όμως εμείς θέλαμε δεινοσαυροτούρτα, έκατσα και έφτιαξα μία δική μας και την πήγαμε εμείς στο σχολείο.


dino party

Για την κατασκευή χρησιμοποίησα χαρτόκουτο. Σχεδίασα 3 στρογγυλές βάσεις με διαβήτη (γιατί η τούρτα ήταν διώροφη) και 2 λωρίδες για το ύψος της τούρτας που τις τύλιξα κυλινδρικά για να πάρουν σχήμα. Μετά τα κόλλησα όλα μεταξύ τους με ταινία συσκευασίας, αρκετές φορές για να γίνει σταθερό. 

Στη συνέχεια πέρασα την τούρτα με κόλλα σε στικ και κόλλησα χαρτί γκοφρέ, διπλό για να μη φεγγίζει. Ξεκίνησα τυλίγοντας την οροφή, μετά τον επάνω όροφο, στη συνέχεια τη βάση και τέλος τον πρώτο όροφο, ώστε να μην φαίνονται οι ενώσεις στα κολλήματα. Στο πάνω μέρος του κάτω ορόφου, έκοψα το γκοφρέ σε μικρές λωρίδες για να δίνει την αίσθηση του γρασιδιού. 

Τέλος διακόσμησα την τούρτα με δεινόσαυρους, κόκκαλα, πατημασιές (από το pinterest όπως παραπάνω) και τον αριθμό 4. Τα κεράκια τα στερέωσαν στο σχολείο στην κορυφή της τούρτας με πλαστελίνη.


παρτυ δεινοσαυροι τουρτα


Τούρτα με T-rex

Την αλήθεια μου θα την πω! Φέτος για την τούρτα δεν έκανα κάτι φοβερό. Ούτε καν την «έφτιαξα»... Ενώ είχα στο μυαλό μου πολλές ιδέες και έψαχνα κι άλλες, εκεί που ήμουν έτοιμη να καταλήξω κάπου, να σου η άτιμη η αρρώστια μας χτυπάει την πόρτα και έχω τα ζουζούνια μου με πυρετό όλη τη βδομάδα πριν το πάρτι. Οπότε έφτιαξα ότι καλύτερο μπορούσα και την τούρτα την άφησα τελευταία. Και έτσι με άφησε και αυτή!

Λοιπόν για να προλάβω με τους χρόνους πήρα τις έτοιμες τούρτες από το σούπερ μάρκετ που τις φτιάχνεις μόνος σου προσθέτοντας λίγα υλικά και απλά έφτιαξα από πάνω με χρωματιστά κουφετάκια την μορφή ενός T-rex. Αντέγραψα σε χαρτί Α4 μία σιλουέτα T-rex που βρήκα στο διαδίκτυο και έκοψα προσεκτικά το εσωτερικό του, ώστε να δημιουργηθεί το stencil. Το έβαλα πάνω στην τούρτα και έριξα τα χρωματιστά κουφετάκια. Τόσο απλό! Προσοχή μόνο καθώς αφαιρείτε το χαρτί να μην χαλάσει το σχήμα. 

Εμένα μου φάνηκε υπερβολικά απλή και απογοητεύτηκα από τον εαυτό μου (miss πρέπει-να-είναι-όλα-τέλεια), αλλά ο γιόκας μου ενθουσιάστηκε, οπότε αυτό έχει σημασία! Και από γεύση απλά έσκισε (εγγύηση το κουτί). 


τούρτα δεινόσαυροι



Και τώρα δύο ιδέες που μου άρεσαν πολύ και είχα σκοπό να τις φτιάξω, αλλά λόγω χρόνου δεν πρόλαβα.


Μπισκότα με δεινοσαυρο-απολίθωμα

Φτιάχνουμε τα μπισκότα μας και από πάνω πατάμε (σαν στάμπα) το σώμα ενός μικρού δεινόσαυρου (παιχνιδιού) ή το αποτύπωμα της πατούσας του και ψήνουμε. Για επιπλέον εφέ μπορούμε να "βάψουμε" το σχέδιο με χρώμα ζαχαροπλαστικής.


Κόκκαλα δεινοσαύρων για ανασκαφές

Αυτή η ιδέα με ενθουσίασε! Μπορούμε να φτιάξουμε σπιτικά "κόκκαλα δεινόσαυρου", να πλάσουμε τη ζύμη, να τα ψήσουμε στο φούρνο, να τα βάψουμε και να οργανώσουμε ένα παιχνίδι ανασκαφών για μικρούς παλαιοντολόγους.
Η συνταγή είναι η απλή ζύμη αλατιού: 2 φλιτζάνια αλεύρι, 1 φλιτζάνι αλάτι, 1 φλιτζάνι νερό. Ψήνουμε στους 120 °C για 3 ώρες. 



party deinosauroi


Αυτό ήταν το δεινοσαυρο-πάρτι μας! 
Ελπίζω να σας έδωσα τροφή για σκέψη και δημιουργία και για τα δικά σας πάρτι!

Χρόνια πολλά στον μικρό μας παλαιοντολόγο!


2 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά στον μικρό μας! Όλα τα ετοίμασες με πολλή υπομονή, μπράβο!! Με κέρδισε η ψεύτικη τούρτα! Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ πολύ! Και μενα η ψεύτικη τούρτα είναι η αγαπημένη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή