Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2019

Οι στόχοι μου για το 2019 και η λέξη της χρονιάς!


       Τα τελευταία χρόνια διαβάζω από τη φίλη blogger Κορίτσι Μάλαμα για τη λέξη της χρονιάς. Η ιδέα έχει ως εξής: μετά από ανασκόπηση και αξιολόγηση της χρονιάς που πέρασε, βλέπεις τι ήταν αυτό στο οποίο υστερούσες και επιλέγεις αυτή τη λέξη για να εστιάσεις εκεί όλη τη νέα χρονιά. Αυτή η ιδέα μου φάνηκε πολύ καλή, μιας και χρειάζομαι κάτι να με κινητοποιεί και να με εστιάζει στους στόχους μου.

Αφού, λοιπόν, συσκέφτηκα με τον εαυτό μου, κατέληξα ότι αυτό που μου λείπει κάθε χρόνο (και όχι μόνο την περασμένη χρονιά) είναι η ΟΡΓΑΝΩΣΗ και αυτή είναι η λέξη για το 2019. Αν οργανωθώ, επιτέλους, θα έχω τόσα πολλά οφέλη που θα αλλάξει η καθημερινότητά μας: θα εξοικονομήσω περισσότερο χρόνο, θα ζούμε σε ένα καλύτερο σπίτι και δεν θα έχω συνέχεια το άγχος για το πως θα κάνω το οτιδήποτε, μιας και θα το έχω ήδη σκεφτεί και σχεδιάσει.

Και να λοιπόν οι «οργανωμένοι» στόχοι μου για το 2019:

Προσωπικοί:
  • Να προσέχω περισσότερο τον εαυτό μου:  σε θέματα υγείας (να πηγαίνω γυμναστήριο, να παίρνω τις βιταμίνες μου, να μην αμελώ το νήμα, κ.ό.κ.), αλλά και εμφανισιακά (να έχω ωραία μαλλιά, να μη φοράω συνέχεια τα ίδια ρούχα, να βάζω και καμιά κρεμούλα και να βάφομαι που και που).
  • Κομμένη η ζάχαρη δοκιμαστικά για μένα για ένα 2μηνο. Διάβασα ότι η ζάχαρη κουράζει και είμαι ήδη αρκετά κουρασμένη! Το μελάκι μου όμως θα το τιμάω που και που!
  • Να πίνω κάθε μία ώρα ένα ποτηράκι νερό. Έχω κατεβάσει μία εφαρμογή στο κινητό που ελέγχει την κατανάλωση νερού και σου υπενθυμίζει να πίνεις όσο συχνά θέλεις. Και σε επιβραβεύει όταν πιάσεις το στόχο σου! Είναι δυνατόν να έχουμε φίλτρο στο σπίτι για καθαρό νερό και γω να μην πίνω ούτε ένα ποτήρι την ημέρα?
  • Να βρω χρόνο κάθε μέρα για να καθόμαστε με τον άντρα μου μόνοι μας –  project “όχι πια μόνο συγκάτοικοι”.
  • Να οργανώσω καλύτερα τα οικονομικά μας φέτος. Από τότε που γίναμε τέσσερις δεν τα καταφέρνω και πολύ καλά σε αυτόν τον τομέα. Οπότε πρέπει να ανακάμψουμε! Δεν έχει σημασία πόσα έχουμε, αλλά πως τα διαχειριζόμαστε!
  • Να ανεβάζω κάθε βδομάδα ανάρτηση στο blog. Παρόλο που μου αρέσει πολύ δεν είναι δεδομένο, θέλει πολύ χρόνο και δουλειά και η κούραση συνήθως νικάει!

Οικογενειακοί:
  • Να παίζω κάθε μέρα με τα παιδιά. Όταν ο άντρας μου ένα απόγευμα απόρησε που έπαιζα κυνηγητό με τα παιδιά, αισθάνθηκα πολύ άσχημα. Νόμιζα ότι ήδη το έκανα, αλλά τελικά δεν παίζω μαζί τους, μόνο στριφογυρίζω ολημερίς στο σπίτι κάνοντας δουλειές.
  • Να έχω προσωπικό χρόνο με κάθε ένα παιδί μία ώρα κάθε μέρα. Είναι πολύ δύσκολο, αλλά με λίγη οργάνωση θα τα καταφέρω!
  • Να διαβάζω κάθε μέρα στα παιδιά από ένα βιβλίο τουλάχιστον στο καθένα. Παλιά διαβάζαμε πάρα πολύ, αλλά φέτος με το σχολείο έχει αλλάξει η ρουτίνα μας και πολλές μέρες τους βάζω για ύπνο και συνειδητοποιώ ότι δεν έχουμε διαβάσει καθόλου.
  • Να κοιμούνται τα παιδιά κάθε μέρα στις 9.30 (για να έχουμε και χρόνο ως ζευγάρι).
  • Να κοιμούνται τα παιδιά στα κρεβάτια τους. Το κρεββάτι είναι για δύο και δεν εννοώ τα δυο παιδιά μας αλλά την μαμά και τον μπαμπά (όχι γιατί τα άκουσα κ αυτά!).
  • Να αρχίσουμε και πάλι να τρώμε πιο ισορροπημένα οικογενειακώς (κρέας, ψάρι, λαχανικά, φρούτα και πολλά μικρά γεύματα μέσα στη μέρα).
  • Να βάλω τα παιδιά σε ρουτίνα κατανάλωσης νερού, γιατί μάλλον ακολουθούν τα χνάρια μου!
  • Λιγότερη τηλεόραση φέτος στο σπίτι μας. Χάλασε από την αρχή του έτους, ζοριστήκαμε, αναδιοργανωθήκαμε και βρήκαμε την υγειά μας!

Σπίτι/DIY:
  • Να εφαρμόσω ρουτίνα καθαριότητας στο σπίτι γιατί δεν πάει άλλο... προφανώς το σύστημα που είχα μέχρι τώρα δεν αποδίδει!
  • Να διαλέξω επιτέλους φωτογραφίες από το γάμο μας και τις βαπτίσεις των παιδιών για να φτιάξουμε άλμπουμ.
  • Να γεμίσω με φωτογραφίες μας τις άδειες κορνίζες στον τοίχο που έχουν γίνει πια άποψη...
  • Να αναδιοργανώσω τις ντουλάπες μας και να ξεσκαρτάρω ρούχα και παπούτσια για να έχουμε περισσότερο χώρο.
  • Να συμμαζέψω κάποιες κούτες με προσωπικά μου αντικείμενα από τα φοιτητικά μου χρόνια.
  • Να τακτοποιήσω το μπαλκόνι (από μπροστά που καθόμαστε είναι πολύ ωραίο, αλλά από το πλάι έχει καταντήσει αποθήκη).
  • Να ξεκινήσω το ράψιμο. Έχω ένα σωρό ρούχα σε αναμονή προς επιδιόρθωση. Ο άντρας μου ακόμη περιμένει να του κοντύνω την καινούργια του φόρμα. Στο τέλος τον βλέπω να αγοράζει καινούργια! Πόση υπομονή να έχει ο άνθρωπος?

Η χρονιά μας ξεκινάει δυναμικά με πολλούς στόχους! Με λίγη οργάνωση θα τα καταφέρουμε!

Εσάς ποιοι είναι οι στόχοι σας για το 2019?

Ποια θα είναι η λέξη της χρονιάς σας?

6 σχόλια:

  1. Για μενα η φετινη λεξη ειναι ηρεμια:στη δουλεια,στην οικογενεια μου,στο σπιτακι μου!Θελω απο φετος κ περα να μην αγχωνομαι για χαζοπραγματα που φτιαχνουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις απόλυτο δίκαιο! Όλοι χρειαζόμαστε λίγη ηρεμία. Σου εύχομαι φέτος να τη βρεις!

      Διαγραφή
  2. Χριστίνα σε ευχαριστώ για την αναφορά! Σου εύχομαι καλή επιτυχία στους στόχους που έβαλες! Είναι όλοι πολύ σημαντικοί. Καλή αρχή σου εύχομαι στην όμορφη blogογωνιά σου και περιμένουμε κι άλλες αναρτήσεις σου. Φιλιά πολλά σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται πως θα σε ανέφερα... είσαι η έμπνευση του ποστ! Σ'ευχαριστώ πολύ φίλη μου! Και για όλη τη βοήθεια! Φιλάκια σε όλους!

      Διαγραφή
  3. Κοπελιά πολλούς στόχους έβαλες και με άγχωσες! (γιατί και γω αυτούς θα έπρεπε... ;) )
    τώρα βέβαια κάποιοι στόχοι σου είναι once-off,τους κάνεις τελείωσες (βλέπε κορνίζες κλπ...)
    αυτοί που έχουν συνέχεια και χρειάζεται συνέπεια είναι οι δύσκολοι... good luck! ελπίζω κ γω να καταφέρω κάποιους από αυτούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, μην μου αγχώνεσαι... έτσι την πατάμε πάντα και δεν κάνουμε τίποτα! Προς το παρόν τους "δύσκολους" τους έχω πάρει ζεστά, τους άλλους τους εύκολους φοβάμαι που πάλι θα με ρωτάνε οι επισκέπτες "οι κορνίζες στον τοίχο... άποψη?" χαχα σοβαρά τις έχω τόσα χρόνια άδειες!

      Διαγραφή