Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2019

Καλώς ήλθατε!

Ας γνωριστούμε!


Γειά χαρά! Είμαι η Χριστίνα και είμαι καλά! 

Είμαι μαμά δύο χαριτωμένων φανταστικών αγοριών που κάνουν καθημερινά τη ζωή μας άνω-κάτω! Ο ταρζανάκος και ο μπουζούκος μας (3,5 κ 1,5 χρονών αντίστοιχα). 
Τα τελευταία 10 χρόνια ζώ στην Αθήνα κ είμαι μια χαρωπή νοικοκυρά. Προσπαθώ τουλάχιστον - όχι να είμαι χαρωπή, να είμαι νοικοκυρά!!! χαχα!!! 
Με 3 αγόρια στο σπίτι η ζωή μου είναι λίγο απρόβλεπτη... όμως έτσι μου αρέσει περισσότερο! 

Από καιρό ήθελα να φτιάξω μια διαδικτυακή γωνιά που θα μοιράζομαι ιδέες, κατασκευές, συνταγές, σκέψεις, προβληματισμούς και λύσεις με άλλες μαμάδες (και όχι μόνο). Και να λοιπόν που ήρθε η ώρα! Ξεκινάω μια καινούργια περιπέτεια γεμάτη όρεξη και ενθουσιασμό! 

Η ιδέα για το όνομα του blog μου ήρθε ένα βράδυ, καθώς κοιμόμουν στο κρεββάτι μου, χωρίς τον άντρα μου (και πάλι), αλλά ανάμεσα στα δύο άρρωστα και καυτά από τον πυρετό αγοράκια μου. Και όταν σηκώθηκα το πρωί και αντίκρισα το χάος που είχε εξαπλωθεί στο σπίτι μας, αποφάσισα πως "ναι" το όνομα αυτό είναι πολύ ταιριαστό, με εκφράζει βρε αδερφέ! 

Αν είστε και σεις mom of mess μη το βάζετε κάτω! Οπλιστείτε με κουράγιο και ελπίδα! Δεν είστε μόνοι! Υπάρχουν και άλλοι σαν εσάς εκεί έξω που προσπαθούν. Μαζί θα τη βρούμε τη λύση!

2 σχόλια:

  1. Γεια σου Χριστίνα, να χαίρεσαι τα αγοράκια σου! Αναμένω με πολύ ενδιαφέρον τις «περιπέτειές» σας!
    Καλή αρχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ'ευχαριστώ πολύ Διαμάντω! Μείνε συντονισμένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή