Σάββατο 25 Ιανουαρίου 2020

1 χρόνος blogging

Πέρασε κιόλας ένας ολόκληρος χρόνος... Το Mom of mess έγινε ενός έτους!!! Είμαι πολύ περήφανη που το "παιδάκι" μου μεγάλωσε. Η σκέψη μου, το δημιούργημά μου, πήρε σάρκα και οστά και κατάφερε να ολοκληρώσει κιόλας τον πρώτο χρόνο ζωής του. Ένας χρόνος μαγικός, υπέροχος, ονειρεμένος, με τα πάνω και τα κάτω του... όπως κάθε χρόνος στη ζωή μας!



Τί αποκόμισα από τον πρώτο μου χρόνο ενασχόλησης με το blogging?

Πρώτα απ' όλα αυτό που είχα και εξαρχής στο μυαλό μου: την αποφόρτισή μου μέσα από το γράψιμο. Όταν τα νευράκια χτυπούσαν κόκκινο, εγώ καθόμουν απλά και έγραφα. Κάποια κείμενα δεν δημοσιεύτηκαν ποτέ (για ευνόητους λόγους!!! χαχαχα!!!), ενώ άλλα μετέτρεψαν την ένταση σε δημιουργικότητα. 

Αυτό όμως που με εξέπληξε ευχάριστα στον χώρο του blogging είναι οι καινούργιες γνωριμίες με άλλες bloggers και η στήριξη που πήρα στα πρώτα βήματα μου από τελείως άγνωστους ανθρώπους που δεν είχαν να κερδίσουν κάτι. Μέσα από ομάδες bloggers στα social media γνώρισα και άλλους ανθρώπους σαν και μενα με τα ίδια προβλήματα και τις ίδιες ανησυχίες, που μου δείξανε ότι δεν είμαι μόνη! Είμαστε μια μεγάλη blogοπαρέα!

Φυσικά και δεν έλειψαν και οι κακεντρέχιες… αλλά άνθρωποι είμαστε και αυτά δεν λείπουν από κανένα χώρο δυστυχώς! Η πιο περίεργη στιγμή μου ήταν όταν μετά τους πρώτους μήνες κάποιοι κατάφεραν να μου μπλοκάρουν τους λογαριασμούς μου στα social media κάνοντας αναφορές για προσβλητικό και ακατάλληλο περιεχόμενο. Δεν μπορώ ακόμη να καταλάβω για ποιο λόγο κάποιος να μπει σε τόσο κόπο και ειδικά για ένα καινούργιο blog σαν το Mom of mess… αλλά όλα γίνονται για κάποιο λόγο. Έτσι γνώρισα ανθρώπους που με βοήθησαν πραγματικά να βγάλω μια άκρη (μιας και είχα πελαγώσει) και έμαθα και εγώ περισσότερα για το πως να λύνω τέτοιου είδους προβλήματα. Τέλος καλό όλα καλά!

Το πιο μαγικό όμως αυτής της χρονιάς ήταν τα μηνύματα των αναγνωστών (και bloggers-αναγνωστών) και η θετική ενέργεια που αποκόμισα μέσα από αυτά! Είναι υπέροχο να συνειδητοποιείς ότι αυτά που γράφεις κάποιοι τα διαβάζουν, ίσως ακόμη και να ταυτίζονται μαζί σου και άλλοι με κάποιο τρόπο τα αξιοποιούν. Η θετική ενέργεια από όπου και αν προέρχεται είναι πάντα όμορφη, θεμιτή και δίνει μία ώθηση για να συνεχίσω παρακάτω!

Σας ευχαριστώ πολύ όλους όσους ήσασταν μαζί μου σε αυτόν τον πρώτο χρόνο του Mom of mess! Και εις άλλα με υγεία!


Χριστίνα - Mom of mess


Υ.Γ. Για όσους αναρωτιέστε που χάθηκα τους τελευταίους μήνες, έρχεται σύντομα ανάρτηση που θα δίνει εξηγήσεις. Πέρασα μια πολύ δύσκολη περίοδο, αλλά επανήλθα δριμύτερη!


1 σχόλιο:

  1. Χριστίνα μου, καταρχήν χρόνια πολλά! Εύχομαι πάντα να το αναπτύσσεις το blog σου με τον τρόπο που επιθυμείς! Χαίρομαι που επανήλθες δριμύτερη και ανυπομονώ για την επόμενη ανάρτηση σου!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή