Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2021

2 χρόνια blogging, 2 χρόνια "Mom of mess"

2 χρόνια blogging

Καλή Χρονιά! Άλλος ένας χρόνος πέρασε. Και φέτος το μπλογκοσπιτάκι μου κλείνει τα 2 χρόνια απο την δημιουργία του, 2 χρόνια blogging, 2 χρόνια Mom of mess. Αυτό το blog το δημιούργησα με πολλή αγάπη και μεράκι. Και πολλές φορές είναι η προσωπική μου ψυχοθεραπεία. Δυστυχώς στον χρόνο που πέρασε δεν κατάφερα να γράψω και να μοιραστώ όλα όσα ήθελα μαζί σας. Περνάμε οικογενειακώς μία μεγάλη πρόκληση με μεγάλη διάρκεια και ο λιγοστός χρόνος που είχα για μένα έγινε κυριολεκτικά ανύπαρκτος. Ίσως όταν όλα τελειώσουν να σας το επικοινωνήσω. Σημασία έχει όμως οτι είμαστε όλοι καλά στην υγεία μας. Ωστόσο φέτος αν και η παρουσία μου στο blog ήταν περιστασιακή, η αγάπη σας και το ενδιαφέρον σας για όσα γράφω μεγάλωσε! Σας ευχαριστώ πολύ για αυτό μέσα απο την καρδιά μου! Τα σχόλιά σας είναι η μεγαλύτερη χαρά μου! Όσο βλέπω οτι τα γραπτά μου έχουν ανταπόκριση και ίσως βοηθούν στο ελάχιστο, τόσο παίρνω θετική ενέργεια και δύναμη να συνεχίσω. Σας ευχαριστώ για την υποστήριξή σας αυτά τα 2 χρόνια και υπόσχομαι για μια πιο σταθερή και ουσιαστική παρουσία σε αυτή τη νέα χρονιά.

Με αγάπη,

Χριστίνα - Mom of mess 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου