Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2019

DIY στολή "φαντασματάκι του pacman"


 


Οι Απόκριες έφτασαν και δεν έχετε στολή? Μην μου αγχώνεστε... Θα σας δείξω την πιο απλή, εύκολη, άνετη και οικονομική στολή που θα σας βγάλει ασπροπρόσωπους!
Λοιπόν, όταν ήμουν έγκυος στον ταρζανάκο μου δούλευα σε ένα ιδιωτικό σχολείο, οπού την Τσικνοπέμπτη γιόρταζαν όλα τα παιδάκια στην αυλή ντυμένα καρναβάλια. Για να πω την αλήθεια, δεν είχα σκοπό να ντυθώ κάτι και δεν με άγγιζε και ιδιαίτερα αυτή η γιορτή (γιατί εγώ είμαι καρναβάλι κάθε μέρα!), αλλά τα παιδάκια με ρωτούσαν επί μία εβδομάδα τι θα ντυθώ και πως θα είναι η στολή μου... οπότε αποφάσισα να μην τα απογοητεύσω και έφτιαξα και γω μια στολή. 
Χαζεύοντας φωτογραφίες φίλων στο facebook, έπεσα τυχαία πάνω σε μια αποκριάτικη μιας φίλης μου που κάποτε είχε ντυθεί φαντασματάκι του pacman και το αγόρι της ο pacman αυτοπροσώπως! Και έτσι ξαφνικά εμπνεύστηκα και αποφάσισα να δημιουργήσω. Πήγα, λοιπόν, στο κέντρο στο κατάστημα με τα υφάσματα 1ευρώ/μέτρο και αγόρασα ένα φωτεινό, σχεδόν φωσφοριζέ ύφασμα και ξεκίνησα την κοπτοραπτική.


Απλά το δίπλωσα στη μέση... αυτό ήταν όλο... σοβαρά! Εντάξει έχει και κάποιες μικρές λεπτομέρειες:
·   το κέντραρα και έκοψα τη λαιμόκοψη κυκλικά, έκανα και ένα γαζί/στρίφωμα να φαίνεται όμορφο
·         άφησα κενό για τα χέρια δεξιά-αριστερά και έκανα από ένα γαζί σε κάθε πλευρά από μασχάλη έως κάτω
·         έκοψα το κάτω μέρος μύτες
·         για τα μάτια: πήρα από παλιά φανελάκια το ύφασμα που χρειαζόμουν, έφτιαξα από δύο κύκλους σε κάθε χρώμα (λευκό και γκρι σκούρο) και τα έραψα με γαζί ζιγκ-ζαγκ


Tip: Αν θέλετε να στέκεται καλύτερα μπορείτε να κάνετε και από ένα γαζί σε κάθε ώμο.

Σημείωση: Δεν έκανα στρίφωμα καθόλου (παρά μόνο στο λαιμό κυρίως για να αποφύγω τη φαγούρα, αλλά και για ομορφιά). Το ύφασμα το έκοψα όλο με ψαλίδι ζιγκ-ζαγκ (που βοηθάει στο να μην ξεφτίζει). Αλλά έτσι και αλλιώς δεν είναι κάτι που φοριέται/πλένεται συχνά με κίνδυνο να ξεφτίσει... πόσες φορές θα φορεθεί? Ήθελα να το κρατήσω σε πολύ απλό, εύκολο, χαμηλό επίπεδο μιας και είμαι αρχάρια στο ράψιμο (ίσως το άσχετη να είναι πιο δόκιμο!) και να φτιάχνεται γρήγορα (γιατί βαριέμαι και εύκολα).
Και voilà…!!! Αυτό ήταν όλο! Αλήθεια, τώρα τελείωσε!

Οικονομικά μου στοίχισε μόλις 80 λεπτά, επειδή το ύφασμα ήταν το τελευταίο κομμάτι και δεν έφτανε το μέτρο (ήταν μόλις 80 εκ.), είχε και κάποια ελαττώματα στο τελείωμα και μου το άφησαν πιο φθηνά. Και για τα μάτια είχα ήδη ρετάλια (αυτά που πετάει ο σύζυγος και γω ως άλλη ρακοσυλλέκτης τα μαζεύω ευλαβικά γιατί «όλο και κάπου θα χρησιμεύσουν»... ε, αυτή τη φορά χρησίμευσαν!).
Πιο τζαμπέ στολή δεν υπάρχει... και το αποτέλεσμα νομίζω πολύ ωραίο! Εμένα πάντως μου άρεσε... και στα παιδάκια επίσης! Πήρε πολύ καλές κριτικές! Και έγινε και πολύ άνετη, για όλα τα μεγέθη (κάτι που πραγματικά με ενδιέφερε εκείνη την περίοδο μιας και ήμουν έγκυος και ήθελα να τη φορέσω πάνω από τα ρούχα μου).
Και επειδή σήμερα ο ταρζανάκος μου την είδε και ήθελε οπωσδήποτε να τη φορέσει, την προσαρμόσαμε κατάλληλα, με μία ζώνη στη μέση. Πως σας φαίνεται?
παιδική εκδοχή

Ελπίζω να σας έδωσα λίγη έμπνευση για να φτιάξετε τη δική σας εύκολη και γρήγορη diy αποκριάτικη στολή!

Εσείς τι θα ντυθείτε φέτος?



1 σχόλιο:

  1. Πολύ γρήγορη και οικονομική στολή! Από τα καλά του να είσαι στην Αθήνα είναι η πρόσβαση σε τέτοια φθηνά καταστήματα! Εμείς φέτος έχουμε έτοιμες στολές που μας έκανε δώρο η θεία! Ένα λιγότερο για να κάνω!! Τα φιλιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή